Jak reklamovat


Zpětné zaslání zboží 

Pro úspěšné vrácení zboží vyplňte následující formulář a odešlete. Formulář naleznete ZDE.
Svoz si můžete také sjednat na zákazníckém čísle PPL: 844 775 775. 

Reklamace zpětně zaslané na Českou poštu z technických důvodů nepřijímáme. 


Návod pro vyplnění formuláře

Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet PPL kurýr 
Příjemce - uveďte naší adresu:
Jméno: Best Trade s.r.o.ul. Moravany 165, PSČ: 696 50, město: Moravany, Tel.: +420 774 669 003

 

Zboží vraťte do 14-ti dní

Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vraťte do 14-ti dní od obdržení balíčku. 



Vyřízení reklamace

Standardní doba na vyřízení reklamace je 30 dní. 
 

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte 

Zavolejte přímo na reklamační oddělení: +420 774 669 003. 
Nebo napište na: info@highlive.cz


Gron magazín
Stylové dekorační...
Stylové dekorační...
Chcete darovat svým blízkým či přátelům něco originálního, kreativního a... více
Originální foto...
Originální foto...
Vánoce se pomalu opět blíží. Hledáte vhodný dárek, ale nechcete nic konvenčního,... více
S kvalitní matrací k...
S kvalitní matrací k...
Abychom si pořádně odpočinuli, je třeba dostatek spánku. A spánek musí být... více

Zobrazit další články